چگونه Axolotl آبی کمیاب را در Minecraft دریافت کنیم (2024)

Axolotls موجودات زیر آب هستند ماین کرافت که به دلیل ظاهر زیبایشان مورد علاقه طرفداران هستند. Axolotls در Minecraft در رنگ‌های متعددی وجود دارد – انواع فیروزه‌ای، قهوه‌ای، صورتی و زرد همگی در اعماق کمین هستند.

مرتبط

فهرست مطالب

8 بهترین دانه بقای Minecraft

تعداد به ظاهر نامحدودی از دانه های Minecraft وجود دارد که می توانید آنها را تجربه کنید. در اینجا، می توانید برخی از بهترین گزینه ها را برای حالت بقا پیدا کنید.

با این حال، یک نوع پنجم وجود دارد – Axolotl آبی به طرز مضحکی کمیاب است، تا جایی که تقریباً افسانه ای است. دست به دست شدن کار ساده ای نیست، اما این راهنما شما را از بهترین روش برای به دست آوردن یک متحد آبزی منحصر به فرد راهنمایی می کند.

به روز شده در 12 آگوست 2024 توسط ژاکلین زالاس: Axolotl آبی یکی از کمیاب ترین موجودات در Minecraft است، بنابراین طبیعی است که شما یکی را بخواهید. ما این راهنما را با کمی اطلاعات بیشتر در مورد نحوه به دست آوردن Axolotl آبی در Minecraft، از جمله نحوه استفاده از کد دستوری برای انجام این کار، و یک محفظه پرورش نمونه، به روز کرده ایم.

از کجا می توانید Axolotls وحشی را پیدا کنید؟

چگونه Axolotl آبی کمیاب را در Minecraft دریافت کنیم (1)

Axolotls آبی نمی توانند به طور طبیعی تخم ریزی کنند – تنها راه به دست آوردن آنها از طریق پرورش است. هر نوع دیگری از Axolotl را می توان به طور طبیعی پیدا کرد، اگرچه آنها فقط در غارهای سرسبز که در اعماق زمین هستند ظاهر می شوند.

هنگام پرورش دو آکسولوتل، تقریباً از هر 1200 نوزادی که تولید می شود، یکی آبی است.

این عدد به‌طور تصادفی انتخاب نشده است – 1200 عدد تخمینی تعداد آکسولوتل‌های واقعی باقی‌مانده در طبیعت است، بنابراین یک عدد است.
روشی ظریف برای افزایش آگاهی از گونه‌های در خطر انقراض غم‌انگیز.

اساس آشکار بدست آوردن Axolotl آبی، پرورش زیاد است. برای پرورش دو آکسولوتل، به دو سطل ماهی گرمسیری نیاز دارید. وقتی به Axolotls تغذیه می‌کنید، ماهی را از دست خواهید داد و سطل‌های آب باقی می‌ماند، بنابراین می‌توانید بلافاصله ماهی‌های بیشتری را بردارید.

چگونه Axolotls را بدست آوریم

چگونه Axolotl آبی کمیاب را در Minecraft دریافت کنیم (2)

پرورش دسته ای از Axololts به نظر خوب و خوب است، اما در عمل، می تواند یک کار خسته کننده و کثیف باشد، بنابراین ما شما را با تمام کارهایی که باید انجام دهید تا کارها به خوبی پیش برود، راهنمایی می کنیم. اولین قدم این است که Axolotl هایی را که قرار است برای پرورش استفاده کنید، بدست آورید.

همانطور که در بالا ذکر شد، Axolotls فقط در آب تخم ریزی می کند بیوم غارهای سرسبز، و بلوک زیر فضای تخم ریزی باید رسی باشد. این امر یافتن آنها را کمی سخت‌تر می‌کند، اما استخرهای زیادی در بیوم غار سرسبز وجود دارد، بنابراین هنگامی که بیوم را پیدا کردید، می‌توانید تعدادی Axolotl را بگیرید.

به یاد داشته باشید
دو سطل بیاور
بنابراین می توانید دو Axolotl را جمع آوری کنید!

چگونه یک Axolotl آبی را با دستورات تخم ریزی کنیم

چگونه Axolotl آبی کمیاب را در Minecraft دریافت کنیم (3)

آیا حوصله پرورش آکسولولت آبی را ندارید؟ خوشبختانه دستوری نیز وجود دارد که می توانید برای انجام این کار از آن استفاده کنید که در زیر می توانید آن را پیدا کنید.

  • / احضار axolotl ~ ~ ~ {Variant:4}

“4” در این دستور به Axolotl آبی اشاره دارد. اگر از عدد دیگری بین صفر تا سه استفاده کنید، یکی از رنگ های دیگر Axolotl را دریافت خواهید کرد.

چگونه ماهی های گرمسیری را پیدا کنیم

چگونه Axolotl آبی کمیاب را در Minecraft دریافت کنیم (4)

هنگامی که شما چند Axolotl دارید، می خواهید راه خود را به زیست بومی برسانید که در آن ماهی های استوایی تخم ریزی می کنند. در زیر، می‌توانید فهرستی از بیوم‌هایی را که می‌توانید این ماهی را پیدا کنید، بررسی کنید.

  • مرداب حرا
  • اقیانوس ولرم
  • اقیانوس ولرم عمیق
  • اقیانوس گرم
  • غارهای سرسبز

بهترین مکان برای یافتن ماهی های استوایی در داخل است انواع اقیانوس های گرم و ولرم در اینجا، فضای زیادی برای تخم ریزی ماهی وجود دارد، و یافتن بیوم ها بسیار آسان است. در حین کاوش با قایق یا Elytra، متوجه این بیوم خواهید شد که بر اساس رنگ اقیانوس آبی روشن و مرجانی است که تخم ریزی می کند.

چگونه Axolotls خود را پرورش دهیم

چگونه Axolotl آبی کمیاب را در Minecraft دریافت کنیم (5)

با ماهی در دست، اکنون باید یک استخر برای نگهداری Axolotls خود بسازید. برای شروع فقط به دو مورد نیاز دارید، زیرا آنها به سرعت تکثیر می‌شوند و شما را با تعداد بیشتری از جوجه‌های تولید مثل خالص می‌کنند. ما پیشنهاد می کنیم Axolotls خود را در نزدیکی یک بیوم با ماهی های گرمسیری پرورش دهید، بنابراین می توانید بدون پرسه زدن بیش از حد، برای گرفتن ماهی بدوید.

به طور کلی، مدتی طول می کشد تا Axolotl آبی را دریافت کنید، پس برای مدتی برای تولید مثل آماده باشید.

به یاد داشته باشید، برای شروع فرآیند پرورش، باید هر دو Axolotls را تغذیه کنید.

چگونه یک استخر پرورش ایجاد کنیم

چگونه Axolotl آبی کمیاب را در Minecraft دریافت کنیم (6)

برای به حداکثر رساندن شانس خود برای گرفتن یک Axolotl آبی، پیشنهاد ما ایجاد یک استخر پرورش است. این جایی است که شما تمام Axolotl های خود را برای پرورش ذخیره می کنید. با انجام این کار، شما خوب و منظم بمانید

چند راه برای ساخت استخر وجود دارد. چیزی کم عمق با مساحت زیاد می تواند یک راه حل سریع باشد، و پر کردن آن یا حتی ساختن در یک اقیانوس آسان است. اندازه آن نیز مشکلی نیست، زیرا Axolotls با دیدن سطل ماهی در دست شما به سراغ شما می آید.

هر شکلی که برای ساخت استخر خود انتخاب کنید، اصول اولیه یکسان است. فقط باید یک بلوک عمیق باشد و باید کاملاً بلوک منبع باشد.

آب جاری Axolotls را به اطراف هل می دهد و کارها را بسیار دشوارتر از آنچه که باید باشد، انجام دهید، پس مطمئن شوید که وجود ندارد. دیوارها را یک بلوک بالای آب بسازید تا آکسولوتل ها فرار نکنند – آنها دوست ندارند در خشکی بچرخند، اما این کار را خواهند کرد. مسیری به سوی آب های دیگر مانند دیگر استخرها یا اقیانوس پیدا کنید که می تواند منجر به خروج آنها شود.

نمونه منطقه پرورش آکسولوتل

از طرف دیگر، اگر راه حل تمیزتری را ترجیح می دهید، جدا کردن آکسولوتل ها به دو صورت در استخرهای جداگانه خود و بیرون آوردن نوزادان برای حرکت دادن آنها می تواند گزینه خوبی باشد.. این ممکن است کمی کندتر از روش اول باشد، اما همه چیز را مرتب نگه می‌دارد، و این احتمال وجود دارد که Axolotl آبی را در میان جمعیت از دست بدهید.

برای ایجاد یک منطقه پرورش آکسولوتل ساده پیشنهاد می کنیم ایجاد یک سوراخ 2×2 که یک بلوک زیر سطح می رود (تا Axolotls بیرون نپرند). می توانید این کار را در یک شبکه تکرار کنید تا هر تعداد استخر بسازید.

اگر مطمئن نیستید که با Axolotl اضافی که پرورش می دهید چه کاری انجام دهید، می توانید آنها را در یک استخر بزرگ قرار دهید. اگر بعداً تصمیم گرفتید شبکه استخر پرورش را گسترش دهید، می توانید از این Axolotl برای پر کردن آن استفاده کنید.

چگونه Axolotl آبی را دریافت کنیم

چگونه Axolotl آبی کمیاب را در Minecraft دریافت کنیم (7)

با پرورش کافی، یک دوست آبی بسیار کمیاب از خودتان پاداش خواهید گرفت. متأسفانه، هیچ ترفند سریعی برای بهبود شانس وجود ندارد – شما فقط باید Axoltols را به سرعت و تا آنجا که می توانید پرورش دهید.

هر چقدر هم که طول بکشد، گرفتن یکی در پایان با ارزش است. چیزی که بسیار نادر است، یک دستاورد ارزشمند در Minecraft است، و شما می‌توانید دوست جدید خود را هر کجا که می‌روید برای نشان دادن آن همراه خود بیاورید.

شما نیازی به نگرانی در مورد از بین رفتن آن ندارید، زیرا Axolotls اگر تا به حال در سطل قرار گرفته باشند، از تخم خودداری نمی کنند، بنابراین وقتی برای اولین بار آن را بردارید، برای همیشه مرتب خواهید شد.

آیا Axolotls آبی می تواند تولید مثل کند؟

چگونه Axolotl آبی کمیاب را در Minecraft دریافت کنیم (8)

Axolotls آبی درست مانند نسخه معمولی است، بنابراین آنها را نیز می توان پرورش داد.

همه Axolotls دارای یک 99 درصد شانس همرنگ بودن با والدینشان. بنابراین، اگر یک Axolotl آبی را با یک غیر آبی پرورش دهید، شانس بیشتری برای داشتن یک بچه Axolotl آبی دارید. اگر دو Axolotl آبی داشته باشید، یک خواهید داشت شانس خیلی خوبی برای داشتن بچه آبی

چگونه Axolotl آبی کمیاب را در Minecraft دریافت کنیم (9)

بعدی

14 مد Minecraft برای طرفداران RPG

به دنبال یک مد Minecraft هستید که عشق شما به بازی را با RPG ترکیب کند؟ در اینجا، می توانید برخی از بهترین حالت ها را برای طرفداران RPG بررسی کنید.

چگونه Axolotl آبی کمیاب را در Minecraft دریافت کنیم (2024)

References

Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Arline Emard IV

Last Updated:

Views: 6569

Rating: 4.1 / 5 (72 voted)

Reviews: 95% of readers found this page helpful

Author information

Name: Arline Emard IV

Birthday: 1996-07-10

Address: 8912 Hintz Shore, West Louie, AZ 69363-0747

Phone: +13454700762376

Job: Administration Technician

Hobby: Paintball, Horseback riding, Cycling, Running, Macrame, Playing musical instruments, Soapmaking

Introduction: My name is Arline Emard IV, I am a cheerful, gorgeous, colorful, joyous, excited, super, inquisitive person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.